Thursday 25 June 2009

ahhh...goyang..goyang..



yeah.
goyang.goyang.
haih tetibe nak goyang.
ni anak dara sulung aku la.
melayan souljaboy.
ha... tergezut kan??
anak aku ni mmg gler berjoget.pandai bukak dvd sendiri lagi.sbb tu dvd aku cume calar balar.
kalu memekak dia la queen.habit terbaru, amek camera then snap ape yg dia suke.
paling banyak gambo aku la coz aku mmg fav dia.
mane nak org lain.
makan aku.minum aku.susu aku.mandi aku.tapi kalu main.jalan.ais krim mesti bapak dia .
ngan aku x dapat ah.
tadi tengah aku ngadap buku dia tarik.

"den ma...ma den laaaa"

ok aku translatekan..

"dance ma.ma dance laaa.."

jadi aku yg ader ciri2 ibu mithali jadi melayan je.
yeah..
goyang..goyang..
wahahahahaha..
best melayan bella ni.
paham niat mama dia nak kuruskan badan.
so dia bantai joget 2 lagu.
pecah pinggang aku.terpulas hempedu aku baru dia nak stop.
then da penat mintak susu..
pahtu membuta.
nella dr tadi da tido.
asal tah asek nak tido je anak aku sorg tu.
wisau.

jap ahhh...
mau tinguk itu nella

0 Comments:

Post a Comment