Friday, 26 June 2009

betol ke?

15 RAHSIA WANITA YANG ANDA PERLU TAHU(kita lebih tau)

1. Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidakmenitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
-yeah betol.tapi kadang2 aku melalak je terus .PUAS


2. Bila dia tidak menghiraukan anda selepas anda menyakiti hatinya,lebih baik anda beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelumanda menegur dengan ucapan maaf.
-laki ai terus pujuk.dia kate kalu lame2 aku ag marah


3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan ituputus di tengah jalan).
-takde maknenye,aku selalu bagitau laki aku ape yg aku benci kat dia.lagi elok.

4. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelakiitu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluardengan lelaki lain.
-ye ke?wahahaha.betol kot

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti coklat!!
-auww.segan ai.aku cukup benci org tenung aku.

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tahu macam mana nakmenerima pujian.
-betol.betol.

7. Jika anda tidak suka dengan gadis yang sukakan anda separuh mati,tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangatdalam diri wanita yang anda tak akan tahu kerana bila dia dah buat keputusan dia akan lakukan apa saja.
-berani kau!huh!

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri dari anda selepas andatolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya anda masih inginmenganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.
-bole blah lah lu mamat.jadi besan pun i x rela ok

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dantulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.
-yeah.its me.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung takberguna.
-try ah cakap.mmg masuk icu

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
-aku ske lelaki seyes.sbb laki aku sal wat main2 kate2 aku

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikanrespon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akanbersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik sajaganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluhminit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.
-aku penah lalui .tapi aku bagitau arwah mama aku.lagi dasyat.arwah kate aku gatal

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan.
-woi senyum tu sedekah ngek.

14. Jika kamu menyukai seorang wanita, cubalah mulakan denganpersahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
-ai tak terima cinta seorg sahabat ok

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali anda ajakberjumpa, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat dengan anda.
-alah kdg2 org pempuan ni bz.mmg lah banyak dalih.

1 Comment:

  1. hellgirl said...
    hihi sokong2

Post a Comment