Wednesday 17 June 2009

HARI SELASA YG AGAK PELIK

hurm..
pelik arini.
sme x kena pade aku.
nak demam gamaknye.
tapi x gak.
entahlah.
biolah.
arini masak nasi ayam.
kus semangat family aku makan.
7 pot nasi xcukup yu..
huehue.
chef aku neh.
papa arini balik lambat.jadi saksi kes rahsuah.
isk.isk..sadi tul manusia skrg neh.
tapi ape2 pon "ada aku kesah?"
anak2 still xtido.
main je keje dorg
x reti penat agaknye.
mama dia cam nak tumbang dah ni.
mumtot naik kebas.dok men comp je .
hehehe.
adik2 da membuta dari tadi.
buring gak aku tggu bella ngantok.
so menjahit suar papa jap
(mumtut papa tunggek ziana)
heuheu.asek koyak je.
ganas laki ai neh.
jap ag nak supper ah.
roti bakar ngn cheese.
wat alas perot dr petang x melantak pape.
papa pn da lelap agknye.
jap ag bersuara ah tu ajak tido
ok la.
roti pon da ready so aku nak chalooo
ape2 pon aku appy jadi dr aku yg pelik.
tata.

0 Comments:

Post a Comment