Tuesday 16 June 2009

nilai kasih sayang.

Fuhh. penatttttttt.
pekataan yg mulia utk badan aku skrg ni.
bawak bella g KLINIK KESIHATAN PUTRAJAYA.
kudos tok DR yg bertugas coz dia antara terbaik yg penah aku jumpa.
nama aku lupa tapi yg penting dia ok.
nurse2 pon ok.
opss! ai lupa kudos gak tok NURSE
cuma bella melalak cam kena kerat kaki,padahal msk gas je.
drama habis ank dara aku ni.
huhuhu.
dah siap urus bella aku ajak pi mydin jap.
cari barang basah sikit.
papa nak makan kamben.(x takot gemok laki ai ni)
aku pulun 2 kg.
bia pueh hati dia.
pejalanan balik singgah p16.apa lagi ngeteh cam biasa.
masa minum tu besebelahan ngan satu fam ni.
adoi mak..
mak dia punya berkira.
anak mintak roti canai di suruhnya share berdua.
tak patot .tak patot.
pada aku bio aku x makan ,janji buah ati aku berdua ni kenyang.
dia kemain lantak beryani.anak roti canai share.
pelik manusia.
isk.ngumpat.
adoi.
sampai umah tadi aku wat butter prawn je.
happy tgk laki,anak.adik aku melantak sampai gado2.
padahal sekilo aku wat.
da makan sme kekenyangan.alhamdulilah.
skrg ni papa tgh tidokan ank dara kesayangan dia.
si adik a.ka nella.
dengan papa nye sekali membuta.
katil pun da pangel2 aku neh.
apa ag...
aku mau chaloooooooooooooo..
mau tido da ni..
sok ari bz.
ape2pn,
"ai lep my blog"
hahaha.
saiko habis.

0 Comments:

Post a Comment