Wednesday 1 July 2009

tumbuh gigi.baby rosak



teruk gler nella ni kalu melalak.cam kena kerat telinga.
arini deman sbb tmbuh gg.
mmg resam adik kalu tumbuh gg jer demam sampai 4 5 hari.
dah sapu teeth gel.
berkarung air liur meleleh.
then melalak ag.
harap sgt cepat elok.
td satu kole air plain dia teguk.
ganti air liur kot.
wahhh.pakar aku neh.
adoi kereta lak wat hal.
kene top overhol.tayar kene tuka.kalu kira-kira dalam 2k nak gune.tepuk dahi aku dengar.
papa pening gak ni.muram je muka.tapi FIL aku ade tolong tambah2 sikit.dlm 2ratus.
alhmdulilah gak.sebaik FIL aku ni memahami.
rase2 lagi 2 minggu baru siap kereta ni.bengkel bile2 mase bukak.bile2 leh anto
tapi fulus nazak.menunggu jawapnye
whueheuheueh.sayang gler ngan wira ni.
aku beranak dia yg anta.
arwah mama meninggal pun dia yg bawak kmi ke johor.
banyak jase.aku sanggup glok gadai tok kereta ni.
ni aku ngan papa tengah usaha.
wat partime ape2 je janji baby kmi tu bergerak.
harap2 murah lah rezeki kami.

amin!

korang pon amin gak ah!

:D

0 Comments:

Post a Comment