Thursday 23 July 2009

badi cupcake



hah ni la cupcake yg aku dok buat malam tadi.
bukak page kak ann, tersampok dah badi cupcake.
aku pakse hubby teman kat dapo. *bosan wat sorg*
memekak la kejap mlm smlm.sampai jiran aku kate
"huiii..esok raye ke??bau semerbak je ni"
jeles ar tuh.wahahaha
pakai je bahan yg ade.
alhamdulilah jadi gak cupcake purple tu.
cuma silapnye hubby aku guna colour purple sbb dia malas nak p kedai.
da siap mendeco * selet sesikit dah le*
kitaorg pun ngap.
aku makan sebijik je.
lagi 23 bijik family aku kenduri sambil tgk ice age 3.
layan...
si bella kemaruk icing.
3 bijik cupcake licin sbb icing je. hampeh tol.
kat dlm bowl pun dia selet.
sudahnye malam tadi melalak aku pakse minum air kosong.
ngeri aku manis2 ni.
perangai sebijik cam papa dorg.

KUAT MANIS.

jap agi mau ke carefour.
mmbeli beras.memandangkan kereta ngah wat hal.pinjam kereta SIL la jawapnye.
sebaik la dia baik hati.
kalu x letih gak.
kang aku sambung ag ok.
rumah x kemas.dapo x berasap.laki kul 2 balik.
sah.
aku surirumah berjaya

0 Comments:

Post a Comment