Sunday, 5 July 2009

isu kawen hari minggu.ape ni?

eh.
tadi check bilik bacaan merangkap bilek tetamu merangkap bilek toy anak2 aku.
esok ade 3 wedding.-gila kau-sumpah x hinngat.

jap.

walimatusurusan kawen :D

jay- enny (kawan aku mase merantau kat kl dolo-dolo.)

hakeem-salmah (hakeem ni kawan aku mase kat jb).

Hanif-shiyma (shiyma ni mase aku partime kat SEASON).

huh.
camne nak p?

laki aku x balik ag.
anak aku still melancong.
paling havoc aku kat PUTRAJAYA la !

korang kawen lak serentak.

mmg alamatnye x g la.

len kali bole tak kawen hari biasa?
lepas opis hour.
bole?

gila??
memang gila tapi sesekali wat kelainan mesti gempak kan??

kat sini aku sekeluarga mengucapkan


SELAMAT PENGANTIN BARU.

maaf ye kali ni mmg aku tak dapat bedal nasi minyak korang.
tapi kita tetap kawan.(jgn hanta sms maki aku!)






2 Comments:

  1. hellgirl said...
    hehe ai nak kawen gak la. tp ai nak buat ari ari. buleh dak?
    Bella&Nella's Mum said...
    wahahaha.
    *sesak napas*tu maksiat la babe.nikah tu penting

Post a Comment