Monday 27 July 2009

KALU HATI DA BENCI.

smlm aku ngan papa bawak anak2 p jenjalan.
*ayat gila skema*
teroka lagik putrajaya ni.
ape yg bole aku kate kat sini.kalu korang perlukan ketenangan.
keindahan sini la
tempat paling best.
taman2 dia mmg cantik gila.
air tasik pun gila tenang
*pehal sme nak gila?*
tapi kalu korang gila terkinja2 ni mmg wrong place la.
sini yg menhiburkan alamanda je
*menhiburkan ke?oh sila pk banyak kali kalu nak stuju*
oh k stop wat promosi.
puas aku jenjalan .then p lah warisan.
pesta buah still ade lagi.
mengenangkan ramainye org.huih.baik x payah.
mcm2 alasan aku bg sbb x mo turun.
aku desak papa drive lagik.
agaknye papa tension
trus dia drive balik.
hahaha.
*ayeen ,padan muka anda*
sampai bawah blok carik parking
"pin..pin..pin"
hon sape tu???sape tu??asal main hon??gila hon ke??
aku pun sound kat papa
"pa hon balik pa.hingat kete dia je ade hon.hon la pa*
*gila saiko *
papa x mo dia parking then aku pon kuar ah..*majuk*
alahai ...aunt aku dr spore.*akak ipar arwah mama*
adoi nape lah anda dtg wahai makcik.
serius aku agak kureng dgn dia ni.
gila belagak.gila riak.gila berlagak lagik skali.
tetibe dia ulurkan tangan.aku pun sambut la.
dah tu,tetibe cup.cup.
dia kiss pp aku!.
gila hape org tua ni.*berlendir je aku rase*
dgn berhemahnye aku kesat pp aku dpn dia.papa ajak naik.
aku jln slow2 ah.papa yg melayan dia..
sampai umah..dia masuk.then muka dia berubah..
hamek ko.
jemput la duduk kat lantai...
hahahaha.sile2..
dlm sejam pas tu dia mintak diri nak p kl lak.
x tahan la tu aku wat x kesah je.papa yg melayan dia
haram aku nak bebual ngan dia
ape yg pasti aku rase LEGA!
aku tau dia x selesa .aku bukan sekaya dia.
tapi lebihnye aku, x de lah aku sebelagak dia.
mmg aku x suka dia.sbb dia penah kate
"gee,kenapelah ko pilih org malaysia??bukan senang pun"
kate2 ni lah wat aku benci dia.
hello! org malaysia tu BAPAK AKU .
belum penah sekali pun BAPAK AKU mengemis besarkan anak2
then
ingat lagi time raye dia kol arwah mama
"jage skit anak2 ko eh kalu dtg umah aku.barang umah aku ni sme antik.jd paham2 la eh.pesan ngan sme"
gila suck perangai.sudahnye sejak tu kami x penah beraya umah dia lagik.
aku pun x tau lah ape jadah dia dtg umah aku.
sedangkan arwah meninggal pun dia x datang.
mesti ade agenda ni.kita tunggu dan lihat.
papa bising aku layan dia camtu.
tapi pedih ati aku x de sape tau.
ape yg bole aku cakap kat papa.
"kalu pa nak layan pa layan.
tapi kalu papa pakse mama .mmg papa carik pasal."
banyak lagi dia wat kami ,arwah nenek.family spore.
sme pulaukan dia.tapi dia still lagi x sedar diri.
nasib baik arwah mama bukan cam aku.arwah tetap layan dia elok je.
kdg2 aku pun x paham.
kenapelah aku x leh jadi penyabar cam arwah mama.
haih.
ape2 pun mintak sgt la tu kunjungan terakhir dia kat umah aku.
AKU CUKUP BENCI
ps: ini hanya perasaan aku.jgn korang gatal nak tiru .aku benci sbb pelakuan dia.bukan aku benci dia atas nama manusia.sila paham.

5 Comments:

  1. Nad Zainal said...
    hihi ilek b
    kite kena plastic b
    buat2 mesra alam pastu die balek kite menyumpah seranah la.
    hahah tp mesti arwah mama tak galakkan b buat begini.
    mama sy pn tak suke sy buat begini. heh
    Ann said...
    ayeen, sabo jer lah...tak sangka dia leh sound mama ayeen gitu..dah nama budak2, takan tak paham... dunia...dunia...
    AyeenRoslan said...
    hahaha.saya kalu kate i hate.mmg payo nak kate i loike.wahaha.x de mak sedara camtu pon xpe.
    sot said...
    hahha!
    ur blog made me laugh la!
    putrajaya ghupernye..
    name anak bukan maen glamour lagi kan!
    mcm minah saleh! hehe
    AyeenRoslan said...
    x dapat mat saleh.name ada ale ala-ala pun jadi la eika oi.ape penya susah nak taip name ko ni
    :D

Post a Comment