Saturday 1 August 2009

hape dah!

. pernah tertidur di bilik darjah?
mmg tugas rasmi aku tiap2 pagi.
half hour eberi morning.


2. pernah makan daging khinzir a.k.a BABI?
soalan yg membabikan diri.
sila abaikan


3. pernah termuntah dlm kenderaan?
penah.sbb aku tamo p umah sedara.
aku balun julok2 tekak.
ha muntah satu kete.


4. pernah pukul kawan?
partime job.

5. pernah menampar rakan anda?
soalan klise.hahaha

6. pernah merokok?
yup.
quit tapi aku tuka serombong baru lagi wangi.
tiap2 hari shisha kat umah .
tiap2 minggu shisha kat mamak place
.

7. pernah mabuk tak?
kalu mentua aku bace blog aku camne?
sila abai

8. pernah naik gajah?
pernah.kat zoo melaka.
sampai bapak aku kate duit habis..
kami gian naik gajah

9. pernah tak rasa mcm nak mati?
penah.
mase tu tengah mengandung.
kena keracunan makanan.

arwah mak aku sampai sebut
"mama maafkan salah silap along n mama halalkan air susu yg mamam bg pada along"


10. pernah alami dejavu (mimpi yg terjadi di alam realiti)?
penah.
mimpi kena buang skola.
then betol2 jadi.
tengs chekgu.wahahahah.

11. pernah bermain dgn api?
penah.
pahtu kena sebat ngan ayah.i hate u api


12. pernah menangis di tempat awam?
penah.gado ngan laki aku.

13. pernah “melepas” di bilik darjah atau kuliah?
penah .
pahtu mtk chegu istinjakkan.
wahahah.tengs chegu anis


14. pernah jatuh basikal?
rutin aku makan tanah kalu men basikal.
so aku trauma basikal


15. pernah ada kupu-kupu kat dlm perut?
Sorry aku x have sex ngan en kupu2.
agak mustahil sperma manusia manghasilkn kupu2.

16. pernah rindu seseorg tu teramat sangat tak?
setiap hari.arwah mama.

17. lepas apa-apa show atau event, pernah pengsan?
penah.mase g party.
gila mantong pengsan tp tandas.


18. pernah dilempar batu-batan?
penah.tapi aku elak.
di baling oleh encik ROSLAN.
ayah kalu ade mase along baling ayah balik k.

19. pernah ada lada sulah dlm mata?
penah.
laki aku tiup lade sulah.
rase cam nak pijak muka beliau.

20. pernah ada surprise birthday party?
penah.
laki aku wat.
tengs taw syg.

21. pernah diet tak?
pernah.
then masuk hospital.
pahtu laki aku kate kalu aku diet lagi.
dia p bogel kat jabatan putrajaya

22. pernah bogelkan seseorang?
penah.
selalu.
best
wahhahaha.

23. pernah amek gambar diri anda sedang bogel?
penah.
wahahah
gila saiko.
hina tol.

tak penah la!

24. pernah clubbing sampai waktu subuh?
penah.
pahtu kena tendang ngan ayah,
trus x subuh lagi.awal sikit
*di luar pengetahuan ibubapaku*


25. pernah naik lif dgn org yg ada bau badan yg busuk?
penah.pahtu aku sound
kerja buruh binaan ke bang.
bau strong la.
wahahah


26. pernah marah sampai rasa mcm nk bunuh orang?
selalu.

27. pernah putus cinta dgn kehadiran org ketiga?
penah.
aku putuskan semua hubungan yg ade.
*gila skema*

28. pernah cuba nk bunuh diri?
penah.
stupid dum-dum lah ko ayeen


29. pernah cabar guru atau lecturer?
penah.
chegu nadrah.
wahaha.
nanes tak mo ajar aku geografi

tengs chegu.
saya dapat A.
X MASIN MULUT CHEGU

30. pernah hilang telefon bimbit?
Penah.

31. pernah kalah semasa berjudi?
penah.
judi acah2 mak enon je

32. pernah diberitahu anda comel?
pernah.
auw..anda buta?

33. pernah ada orang ‘crush’ dgn anda?
pernah.
sah buta mata kiri jantan ni.

34. pernah terus terang tentang perasaan anda?
mmg aku out spoken.

35. pernah terbabitkan diri anda dlm sebarang musibah?
penah lah beb.
kita manusia.
musibah tu kan ujian tanda DIA ingat kita


36. pernah bohong pada ibu bapa?
sape yg jujur sejujurnya?

37. pernah ditangkap berasmara dana atau berkhalwat?
penah.
ngan mentua aku.
wahahah
.
trus dia kate pantang 100 hari bersalin
wahahaha

38. pernah melakukan ‘one night stand’?
berdiri satu mlm? ahaha.

39. tag 4 org yang anda suka
aku pun blank.
sape rase member aku sila la tag diri anda ok.

0 Comments:

Post a Comment