Tuesday, 18 August 2009

She's Home

hari yg paling seronok,
bila dengar ank dara kesayangan aku beri salam,
aku?
happy cam nak gila,
syukur sgt pada tuhan.
makbul doa aku nak tgk anak dara aku balik umah.
sampai je umah kuih semprit yg dia amk dulu
pastu baru kissy2 mama dia ni.
x pe lah.dr aritu dia nak .
ok,bunga atas ni bf bella bg.
hahaha.
ok.tipu.
ibu dia yg bg,
merangkap doc yg jage dia.
dia penya syg kat bella sampai bella di anggapnye anak sendiri.
skrg ni kesihatan bella dia yg pantau.
dia yg tlg aku dari segi moral.
:)
aku harap sgt,
bella akan sentiasa sehat,
aku x sanggup tgk lagi dia terbaring lesu,
bergantung dgn oksigen
pilu hati aku.
rawan jiwa aku sbb aku adalah seorg ibu.







4 Comments:

  1. Misz Pinkie Winkie said...
    sonoknya...bella dha balik.
    syukur dipanjatkan kepadaNYa.
    insyaallah..arap dier semakin sihat dari sehari ke sehari.
    bunga itu sangat comel.
    AyeenRoslan said...
    ye,shomel kan.anak dapat ,mama dia yg teruja.x malu sungguh daku ini.
    umi_e said...
    semoga bella terus sihat ya...
    AyeenRoslan said...
    tengs sgt2 kak,
    semua ni berkat doa kita bersama.
    pasang niat ni.
    dia pukih seperti sedia kala.
    mmg saya buat pulut kuning bg budak2 makan.

Post a Comment