Thursday 8 October 2009

Isabella Carnella Nasuha


si penghibur hati aku kat umah.

hihihi.
isabella carnella nasuha.
buka file2 lame terjumpa pic dia mase selepas lahir.
berbeza gila muka dia.
mase lahir muka gelap.makin besau makin cerah.
gambar first tu mase baru lahir.
lepas siap pakai bedung sme trus kena kerumun.
nurse pun xleh kate ape dah.
mase tuh gak family in law aku dapat tgk senyuman dia yg pertama.
berat mase tuh 3.8 kg.
hamek ko tembam gila sbb mase dia dlm peyut aku asek bedal burger otai.
kahkahkah.
curi2 makan pun ye sbb mak mentua aku mmg jage makan minum aku.
alhamdulilah semuanye selamat.
walaupun aku menanggung derita lepas dia lahir.mama redha occay!
skrg ni nella lagi nakal dr bella.
ye lah anak burger otai.
perangai pun otai.
but satu aku suke.
dia ni syg sgt ngan akak dia.close gila.sme leh share.x de gado2 punya.
kalu akak dia travel ikut mentua aku.
mesti dia demam.
walaupun nakal.
dia fast learner.BIJAK.
dan lagi satu dia jd kesayangan mentua aku sampai every week datang semate2 nak main cucu dia.
:D
heee.
seronoknye ade anak ni.kahkahkah.




2 Comments:

  1. Ann said...
    cutenyer dia....anak² n adik² sihat? big bos punya penyakit kulit dh ok?
    AyeenRoslan said...
    anak2 ok dah.
    bigboss pun ok dah.
    amalkan air jus pegaga liar je.
    yg x ok.menteri kewangan kak.darah naik memanjang.
    makan jage.x tension2 but still naik gak.dugaan .

Post a Comment