Tuesday 30 June 2009

becca or TAIK LALAT



waaaaaaaah.
arini gosip sikit key.
kenal dak gurl sbelah ni?
pade yg taw tu ok lah.then pade yg tak tau tuh meh ai kenalkan.

INFO RABECCA

1 - Nama penuhnya ialah Rabecca Nur Al-Islam Ahmad, 21, dilahirkan pada 30 April 1986 dan berasal dari Majidee, Johor Bahru.

2 - Gadis berbintang Tauras yang juga anak ketujuh dari lapan beradik ini berdarah campuran Arab dan Cina di sebelah ayahnya manakala Johor dan Indonesia di sebelah ibunya.

3 - Mendapat pendidikan terakhirnya di Sekolah Menengah Majidee Baru, Johor Bahru.

wah..kelas gitu..macam2 darah camporan.PODAH.ai kenal ok gurl ni.dr form 2 sampai form 4 satu kelas ngan ai.
perangai membohong n berlagak x berubah-ubah.sape yg satu sekolah.satu kelas mmg kenal sangat dia neh.
aku hinggat lagi dia kena tampo ngan cikgu fawaad sbb g sekolah pakai eyeshadow.
then memekak cakap bapak dia nak saman.(saman ke?)
wahahaha.helooo.
sekolah pon x heran ok.
aku hinggat lagi dia kalu tanda tangan kat buku memory mesti wat camni

(tanda tangan dia)
model insyallah.

ape motip dia neh?
kuang aja je lebih.
boleh ke dia hina bapak sendiri.

"ahmad botak"

kalu nak cari kawan nak glamer je.
ni kawan2 dia yg aku kenal.
"zuraidah(jd akak ipar dia x silap).saba n sabi(kembar).ernealily.fawa."
perangai dasat gile
belagak cam bagos.
budak laki pun x berkenan dia ni.
then jadi artis ni aku pelik bile dia kate darah campo2.
jadahnye.
JAWA lebih lah minah ni.
jadah ader cine arab.
kaedah nye nak bohong2 ni.
name dia pelik pon sbb bapak dia yg letak camtu.
x silap aku name adik beradik dia pun ader name pelik gak.
normal lah org name unic tapi x yah wat cite.
tang kes anak angkat dia tu.
cam pelik story dia.
jumpa nenek la.ape lah.
cube cakap logik sikit.
yg leh terima akal.
aku cam kesian dia neh.
cam gila glamer.
sekarang pakai baju cam x cukup benang.
then mention name AL ISLAM DIA.
Perangai dia neh kalu aku cite mau malu dia.
skrg dah jd ibu.so berubah le beca oi.
kat sini aku nak cakap
"BUAT SUDAH2 LAH BECCA OI..TAKYAH NAK GILA GLAMER SANGAT YE.CUKUP2 LAH MEMBOHONG.BUAT MALU ORG MAJIDI"




1 Comment:

  1. Nad Zainal said...
    no komen tp sape yg kenal die mmg tau la perangai BUSOK die camne. hohoho!

Post a Comment