Tuesday, 30 June 2009

kipas mini terbakar kot.bau hanget


Morning smua...
pagi2 ag aku dah memekak.
cam org sakit otak.
bukan apew geram gler ngan adik2 aku yg bijak pandai ni.
p letak sampah depan umah..
naik bau bile aku bukak pintu.
pemalas tol lah budak2 ni.
bile aku kejut suh p buang dengan selambe nye adik bujang aku jawap
"pagi2 buang sampah xde ong la"
mau aku hayun penampar.
'bile mase ko jadi cina main ong2 ni?"
"malaikat x masuk umah tau tak.p buang sampah sbelum aku yg buang korang ke bawah"
dia sengeh je ngan air liuq basi betempek.tapi bangun jugak.
p dapor then p amek kitchen tissu aku bergulung2 wat alas tangan.
ngalahkan betina perangai.buat bazir je budak ni.
ni dialog aku ngan umar.
pg buang sampah pun bising cam nak pancung kepale.
"busuk la long"
"ader ke sampah bau wangi?kalu ader meh bagi aku wat peluk"
"pagi2 dah bising,ustazah kate rezeki x msuk taw long"
"haah.mmg x masuk kalu ko yg sekat,malas buang sampah.buat busuk rumah.ni umah org islam taw.x malu ke?"
"ok la.oklah.sorry. ,adik g buang."
"mmg ko kena buang pun"
dah balik pegi buang sampah tu.dia masuk bilik.spray perfum dia.
hantu tol adik bujang aku ni.ngan x mandi .leh pakai perfum.
then sambung tido lak tu.
niat ati nak marah suh mandi tapi tetibe terbau hangit dr bilik aku.
berlari aku cam marathon.
laaaaaaaaaaaa.
mini fan yg dlm pic tu bau angit.myb smalm aku lupa nak off pas online.
huwaaaaa.
tensi nyeee.
dah lah aku mtk papa beli ,lame baru dapat.ni x leh pakai dah.
tensi2.ok lah nanti sambung ag.
.nak kol papa jap.mane tau dia lek repair.

1 Comment:

  1. hellgirl said...
    huhu. kipas kat rmh den pn takleh on da!
    anyss pny keje!!
    hangen nih!!

Post a Comment