Tuesday, 23 June 2009

NUE BABIES




CLOUD.
shumel kan?
tembam lagi.
sayang betol dengan dia neh.
fur cam carpet.
manja sgt and active..
ske duduk kat tingkap.then tido mesti kat katil.
memula datang umah ni pemalu sangat.
siap sembunyi celah langsir.
then now jadi telampau peramah lak.
kalu kul 10 tak bawak keluar sure bising .
dia ni nakal sikit.ske kaco nella tido.baring kat perot si nella la.
jilat jari nella .ader je dia bt.






COLOUR.
dia neh unik sikit.
panjang badan dia.
memula aku x perasan gak.
masa belai2 dia.
biasa je
then tgk dia jalan.
awat melengkung je budak neh.
aku dok tegakkan badan dia.
ya rabbi..panjang dr biasa.yg aku ske dia ni.mate cam bercelak.
dia ni mmg pemalu sgt.sampai skrg pun x kuar bilik.
dia nak aku je.yb aku yg urus dorg kot.
org lain hampeh dia berlari p sembunyik.


sebenarnye budak dua ekor ni aku adopt dr sara.
lepas SADO pegi aku rase cam ade x kene .sunyi.
tu aku adopt dorg ni.buat peneman aku n anak2
alhamdulilah.x banyak kerenah.
fav org AYAM REBUS.
tapi skrg ni dorg x nak sgt iams.
nak tukar blackwood lak.
aku x nak dorg kurang makan.
menurut kate owner lame dia.
dorg ni mak himalayan.bapak x dikenal pasti.
myb gen bapak lebih kot.
ape2 pon syg sgt kat dorg.
skrg ni pantang aku tepuk peha.
sure cam x cukup kaki dorg lari nak aku belai.
aku dah ader kucing.
korang bila lagi?
"banyak lagi stray yg perlukan kehidupan lebih baik"




2 Comments:

  1. hellgirl said...
    bukan tak suke kucing aa
    nnt ai semput la b
    hihi :D
    Bella&Nella's Mum said...
    haha. kalu camtu 24 hours ber topeng mulut.
    agaga.

Post a Comment