Tuesday 23 June 2009

DIA YANG TERINDAH

tadi tengah masak.
aku rasa sunyi tetibe
.terbayang..
some one special in my life ..
my MUM.
Ya allah..rindunya aku aku pada mama.
rindu dengan senyuman.
kata-kata.nasihat..
terasa cepat masa berlalu...
23.09.08
dia pergi tinggalkan kami..
tinggalkan semua.x bersisa..
aku rindu ketika berbual.nada suara yg sentiasa buat aku positif..
yg sentiasa buat aku rasa masih ade hari untuk kami bersama...
mama kuat..harungi semua tanpa mengeluh.
dia kekuatan aku.semangat aku..
"kalau lah aku bole jadi sekuat mama"
tapi tu impian.
angan-angan.
keluarga kami berubah seratus peratus lepas dia pergi..
takda lagi kegembiraan mcm dia ada..
takda lagi kemesraan mcm dulu.
gurau senda jauh sekali..
bukan aku x usaha untuk pulihkan semua ni.
tapi aku x cukup kekuatan.
x mampu aku lakukan sorg diridiri aku sendiri terumbang ambing..
hari ibu yg lepas..
aku rasa sepi.
selalunya ucapan dan hadiah aku yg pertama dia terima.
skrg ucapan tu skrg x da erti lagi..hadiah tak berharga lagi.
mama ..
along rindu mama.
rindu segalanya..

al fatihah buat FAUZIAH BINTI IBRAHIM

0 Comments:

Post a Comment