Friday 10 July 2009

ais krim malaysia




ais krim malaysia perisa oren.
wah!
oldskoolkan??
mmg pun
ader org order 2 ratus batang.
50 oren
50 rebina
50 nescafe
50 milo
name pun rezki.
syukur sgt.
tu pic mase memula buat.
anak aku dok snap.
sebagai tanda menhargai aku guna lah.
mama syg kakak ok!
now aku da siapkan sme.
tengah bekukan.
then bsok pg puan ika datang amek.
utk kejohanan bola jaring
wat sejukkan tekak katenye.
da 4 kali order .
thanks ye puan ika.
wahahaahhaha.
ala aku buat pun suke2.
wat isi mase aku yg dok mengemokan badan je ni.
sebatang 20 sen
(yang oren n rebina)
sebatang 30 sen
(yang nescafe ngan milo)
dapatle beli barang dapo sikit.
nolong laki aku.
buat bio ikhlas sure org order lagi.
tu mmg aku amalkan.
x rugi pun wehhhhh!
dapat regular cus lagi ade.
yg penting nawaitu.
jgn pk untung je.
asal lepas lelah da ler.
n jgn TERLAMPAU MANIS.




0 Comments:

Post a Comment