Friday 10 July 2009

M.I.G.R.A.I.N.E

yeah.
smlm sungguh S.U.C.K.
dr kul 12 sampai la kul 4 aku dok melalak.
woooo.
demam aku leh rilek.
sengugut aku stil leh gelak2.
tapi kalau SAKIT OTAK A.K.A MIGRAINE.
terguling2 aku menahan.
papa dah mcm cik nurse pakai gaun kelam kabut tlg aku.
ais la.urut la.ikat kain ketat2 la.
ok?
shit.
makin teruk.
korang penah rase?
korang nak rase?
GILA?
better doa kat tuhan mtk jauhkan.
mmg HELL kalu dah kena.
aku sampai mtk tuhan cabut nyawa.
mata da naik kabur.
muntah n nak pengsan.
teruk?
memang pun.
tapi lastnite leh terima lagi.
penah aku pengsan pun ade.
the p spital.
amek inject.
wawawa.
baru ok.
dr rekod hospital.
tgk 3 bulan ni.
kalu banyak kali menyerang.
aku kne wat CT SCAN di kepala.
huhu.
skrg ni agak ok sikit sbb kene jabb.
mau rest2.


MIGRAINE

Migraine is a neurological disorder.
Usually migraine causes episodes of severe or moderate headache (which is often one-sided and pulsating) lasting between several hours to three days, accompanied by gastrointestinal upsets,
such as nausea and vomiting,
and a heightened sensitivity to bright lights (photophobia) and noise (phonophobia).
Approximately one third of people who experience migraine get a preceding aura.
The word migraine is French in origin and comes from the Greek hemicrania, as does the Old English term megrim. Literally, hemicrania means "half (the) head".

0 Comments:

Post a Comment