Thursday 2 July 2009

banyaknye

tadi mase aku dok bongkar2 store .
hp bunyik
banyak kali.
"helo.ye.sape ni"
"ha saye owner no ni.nak cakap ngan sape eh?"
"haa.saye nak order ais krim malaysia."
"brape batang ye?"
"dalam 4 rts batang"
"enck ni sape name?banyak nye.nak wat ape?"
'wat bagi bebudak time kenduri anak saye kawen nanti,saya azmi.pangel je abg mee""
"oh..saya x buat banyak camtu bt mase ni.nanti saya bg kata putus.saya call balik.maaf ye"


waaaaaaaaaaaaa.gler banyak org ni nak order.
pening pale aku.
am x nak amek order.banyak sangat.mane aku nak letak.adoi2.
ari org kawen bg ais krim?
ader ke?
pening2

2 Comments:

  1. Nad Zainal said...
    gilo? kalo peti es mcm kat ghumah org2 kaye buleh la. hehe
    AyeenRoslan said...
    tu la tu.
    faris kate buat je.then suh keraskan sendirik
    wahahahaha

Post a Comment