Saturday 4 July 2009

gila ke?


semalam seharian aku x bkak blog.
totaly sucks!
hubby aku p kursus.
awek baju purple ni MIL aku culek p ari kewage FIL aku..
rase cam lain bella x de.
selalu ade gak aku jerit2 marah dia.
bila dia x de rase sunyi.nyesal lak marah dia selame ni.
td dok layan nella.
rase sebak lak.
"MAMA MISS YOU SO MUCH"
erk.rase cam PMS.
emosi lebih.tapi serius .smlm mmg aku cam x betol.sakit otak menyerang.
asek ber 3G ngan anak dare aku.then malam ni pun x leh lelap mate.
cam nak capetkan mase.tadi time aku anto dia pun dia cam x mo pi.
peluk aku cam peluk barney dia.laen je muka.tapi nampak tok ayah dia melaju je masuk kete.
tapi x pe .ngan FAMILY gak dia bejalan.
hubby aku lak ok bepuluh kali call.wisau la tu .hehehe
saje aku wat bodo.bio dia rindu(rindu ke?).
x da mood nak bebual.asek nak ngamok je aku.
da lah suami jauh,
anak lak p melancong.
lagi satu benda yg buat aku betul2 x stabil
time g bawah buang besi hook, nyaris aku tinju sekor pompuan ni.
ade ke patut.. adik aku masuk lif dia leh kate ngan bf dia
"menyibuk je budak2 ni.buat menyemak je.cam x de lif lain"
aku hangen la
da la tgh sakit otak.dengan mulianye aku reply
"menyibuk kepale bapak kau!kau kenape?budak2 ni selak kain ko ke?"
dia menjawap
"you sape ni nak marah2?"
aku pon attack balik
"ko tu sape nak cakap adik2 menyibuk?nak kena pecah muka tu?pakai tudung.muka cantik.tapi peel cam anjing"
muka dia berubah.bf dia cam bengang
tp diam je.mybe cuak tgk aku bawak besi kot?
ptt turun basement tetibe turun kat lobby.
sebelum dia keluar aku sempat sound
"perangai besar punya sial.ape punya jantan kutip pumpuan cam ko"
dorg jlan laju2
wahahahaha
kalu pk2 cam org gila aku ni(mmg pun)
tapi aku cukup benci org ske buat budak.
lagi2 dak2 tu adik aku.
terang2 x usik dia.
pehal nak bakar2 aku?!

0 Comments:

Post a Comment