Saturday 25 July 2009

Layan kan.

cam nak teburai pewot aku arini.
nasi ayam+ durian+rambutan+bubur kacang= gila kenyang
muntah dlm jamban jwpnye.
hahaha.
gara2 demam buah kat umah ni.
sme buah nak beli.
sebaik aku x p warisan arini *pesta JOM MAKAN BUAH*
kalu x muka sure jd fruit face.
hubby aku lak cam anak hippo dah.
dia ,bella n nella pas makan je trus membuta.
simpan lemak wat panas badan time hujan agaknye.
aku dok bising2 dia wat selamber dong je.siap kenyit2 mate lak tuh.
lantak la.kalu sakit p merangkak g clinic sendiri.
geram betul dengan ank beranak ni.
tadi aku tgk blog lame cam poyo ibu mithali .
tu aku tuka sarung baru.lagi simple.
oh ye.
kat sini aku nak pesan kepada insan yg email aku sound pasal blog ni..

DR TUKANG SOUND :

"tolong sopan jika berblog,saya malu dengan tulisan awak..tolong jaga kata-kata awak sikit ye"

DR YG KENA SOUND :

- lantak aku nak guna bahasa ape
- suke ati aku nak mencarut tinggi mane.
- terpulang aku nak merapu hebat gila2.

ko tak suke lantak ko ler.aku pedulik ape??sila berambus jika ko x selesa.close window pun nak kena ajar ke??

aku reply email tu camni

"
ehhh ye ke?x perasan pulak.
dah nak bute agaknye .
tapi nak bg taw,saya pedulik apa??
lantak le.saya punya blog.saya punya suka.
len kali jgn miang nak bukak blog saya.
agaknye awak ni da tua.otak pun x leh berape nak guna.
sakit jiwa je lebih agaknye,
elok awak p semayang dr buang masa email saya.

salam sayang
ayeenroslan "


mmg x leh blah.siap salam sayang.
wahahah.
sure insan tu terpaku n terkedu .
tapi,
aku dok tgk kalu kate2 aku ade yg over limit.
huh.ok je.si qayyum pun wat double check.
dia pon kate ok je.
come on la.umo aku baru 23 .takkan aku nak wat blog cam umor aku 53??
dasar org gila.
suke2 lemak je ko nak sound2 aku.dah tu email ciput tu je.

5 Comments:

  1. Ann said...
    ayeen..saper yang email tu..akak dah agak ko akan kena nanti..hehehe...biasa ler ayeennn..hati org bukan sama...we live in m'sia, we practise what people said as 'freedom of choice' so dia kena trima ler...itu hak ayeenn nak berblog...jangan sedih dik...teruskan berblog...
    AyeenRoslan said...
    slamber je kak. ayeen rase kita x sentuh sentimen agama.bangsa or wat eva.
    so abaikan je.
    org camni mmg gila.
    banyak2 blog lain yg btiap kate2 penuh carutan dia x tembak.ayeen gak dia pilih.special kot.wahahaha.
    buat cik penghantar email.inbox saye still bole terima email anda.
    Ann said...
    dia salah erti tu...agaknya kalau dia kenal ayeen leh jadi kawan baik..
    AyeenRoslan said...
    huh akak ni.x jd kawan pun x pe lah akak.ngeri kita.
    Nad Zainal said...
    daku rase mcm da komen yg ini tp asal xkua aa?
    xpe abaikan
    sila abaikan manusia itu b
    g jahanam dgn dia.

Post a Comment