Sunday 26 July 2009

TAC-sape antu.aku ke korang?

bosan x de ape nak buat petang tadi.
so aku satu family layan TAC. PROJECT WUJUD 2.5.
mmg aku follow dr siri pertama.
sme ni angkara bapak aku ar.
import cd dr johor.
kat sini?
hampeh nak ade.bule jolok bintang aku rase kalu nak ade..
layan punya layan.
cd stuck.
wtf?? *sila jgn tafsir singkatan ini*
ayo.gila bosan.
laki aku lak sambung story.
cite zaman muda p carik benda x masuk akal tu.
hah.
TAC ni about mencari SPIRIT2.
mmg aku minat.nak cite percaya or tak payah la.
aku bg 50-50. cam hal alien gak.
payah nak pecaya tp rase segan bila x pecaya.
hahaha.
tapi enjoy gak dr malaysia penya seekers gila merepek.
dorg yg beriya jd hantu ade lah.
huih..host dia kak cik.
hai kak chik..buntot kita same besar .. *sila abaikan*
salute sbb dorg sampai ke indon tu.jgn men2..
kita??
haih..balik2 bukit tunku.
tapi ape pon bole x anda kump TAC baiki mutu gambar
audio tu kasi up lagi.
n x yah guna sound effect.
korg penya misi pun dah leh buat aku sengal2 ubi nak p kencing sendiri.
x berbaloi beb tgk gambar camtu.x berape clear
aku jd gila bengang dr gila suka. *xkan jemu penya*
ape2 pun GUD LUCK tok TAC .
aku menanti siri baru!~

0 Comments:

Post a Comment