Thursday 9 July 2009

MODEL KE?

Harini bangun awal sangat.mybe smlm tido lame.
kul 6 aku da tercongok kat dapur.
pening x tau nak masak ape laie.
wat bubur ayam je la.
(dasar pemalas kan?)
then melayan putri2 ku bermain tangkap2 gambar.
seperti biasa.
bella snap nella jd tukang tengok
(sian adik)
tu la peraturan permainan adik bradik ni.
kalu nella nak gak
mula la akak dia penya dialog
"maaa..dik men pon"
(maaa..adik main hp)
kalu dia x pe.sbb dia da besar.
bukan aku cakap.tapi dia yg cakap.


muka khusuk nak snap pic*ade gaye ke?*


dengan x mandi lagi sempat sengeh2
-nella lak tgk aku sbb aim hp kat aku lak-

ok dah snap..akak busy adik lagi busybody!

time adik beradik pose.
request dr bella

adik mmg x leh reti diam.
akak lak cam kena sengat tebuan bibir tuh
kalu pose mesti muncung..hemo ke anak aku???



da puas snap dan delete aku mandikan dorg.
pas mandi breakfast then nak tido alek.

"lega"

bole la aku kemas lagi mane yg patot.
malam ni nak kuar.
hehehehe.
cam makin sempit otak aku kalu dok umah je





0 Comments:

Post a Comment