Monday 20 July 2009

seni mengurut.

kitaran haid kembali.
mood aku mmg totally bawah longkang.
sakit pale da 2 hari.berdenyut2.
ayah n maktok datang so tahaaaaaaaaan.
thanks ayah sbb bawak kasih syg kali ni.
mmg ok gila kedatangan beliau kali ni.
laci kitchen aku penuh ngan buah tangan dr JOHOR *Rindunyeeeee*
ayah p beli buah cam nak jamu satu apartment ni.
banyak gila sampai aku ckp
"banyak ke duit ayah?lepas x g melancong london?'
alasan bapak aku ialah
"ayh rindu nak tgk korang makan."
pelik?ha tu la bapak aku.
klu mengamok sumpah korang benci.tapi kalu ok,sme kate gila baik hati.
kdg2 aku sndiri x paham ngan dia.
sumtime cam xleh jumpa aku.asek nak bertekak.sumtime asek call je tanye ok k x.
name pun ayah kan?so layan.
tapi apepun peel dia.xkan ade penganti ok.
maktok lak sian aku.
urut org sane sini.
tapi time nak bayo
"maktok..tunggu gaji ye."
mmg HARAM.
so aku da warning.
"xde urut2 area molek ag,maktok rest along urus sme"
aku da cari market tadi.
maktok aku ni pakar urut wanita pas bersalin,so aku wat iklan kat area sini n jb.
ikot pakej.
x mahal tapi berbaloi.maktok x di buli aku pun senang hati.
dlm 3 jam baru bagitau area pejabat kerajaan sini.dah ade 2 org call nak book.
alhamdulilah.
aku buat ni bukan mau duit.
tapi kesian ngan maktok.
korang ingat urut x penat eh??
setaka 20 rm mmg x berbaloi.
so aku wat ni ade gak masa lapang maktok terisi.
ade gak dia pegang duit sendiri.
ok lah.
aku mau membuta jap.
jap ag mau buat banner area sini.
kang aku tepek kat blog gak.
da!~

3 Comments:

  1. umi_e said...
    salam... wahhhhhhhhhh ada blog diam2 je ekkkkk :p
    Nad Zainal said...
    b. tangan mengurut sakit wohh. org bukan pandai urut tp kdg2 kalo mama mintak urut mmg tak sampai stgh jam da surrender. haha :D
    AyeenRoslan said...
    tu la.makan jamu.bio kuat cam maktok.

Post a Comment