Friday, 31 July 2009

tenang.sedamai alam bicara.

melayan lagu "butterfly"
lembut alunan .mendayu luahan.
layu je aku rase.layu ketenangan..
ketenangan yg yg x leh aku beli guna ape jenis matawang pun.
kadang2 lagu2 buat kita tenang.
kadang2 lagu buat masa silam hadir.
tapi kali ni..
tenang.
setenang di luar sana.
hanya ada unggas2 dan cahaya bulan.
bicara bahasa alam yg manusia sendiri gagal fahami..

6 Comments:

  1. eiQa N [XOXO] said...
    butterfly ea?
    lgu jason mraz ea?
    Nad Zainal said...
    kdg2 lagu buat saya menari gembira
    tp paling sakit lagu yg buat saya menangis terduduk. hoho!
    b tetibe org rindu leman garfield. hahah
    AzwinYusof said...
    hi akak...
    rmember me??
    ni im laa...
    baby sihat....

    ni akak yg bg cat tu la kan..
    thanks sgt..
    seronok aaa lyn baby tuhh..
    budak2 rumah ni pon suka melayan diaa...
    tp dia sgt shy laa..
    smpaikan muka tu nk sorok kt celah2 mane2 tmpt yg dia jmpa..
    dia ingt muka dia hodoh ke ha??
    hehhe...
    comel gila kott...tp sgt shy laa...
    hehhe..tp takpe..suke jer cmtu..
    hehehe
    AyeenRoslan said...
    eika.bukan json mraz.but ost GHOST
    AyeenRoslan said...
    lagu kadang2 wat saye sakit otak sbb magraine.
    AyeenRoslan said...
    hai im.oh x pe.baby mmg begitu.tapi kalu dia dah serasi ngan oyen.jage2 lah ok.sure riuh satu umah.

Post a Comment