Saturday 4 July 2009

tukang cek hos gas.

today aku totaly x betol.

kepale x empuk bak kate arwah mama
bangun lambat.malas masak.malas mandi.
tapi kalu lapa gastrik lak.
p peti besi selongkar2 nampak cheese.
yeah.idea pemalas tapi bernas aku da serang.
bagi duit kat adik2 aku.
"p beli roti"
maka berlari lah adik aku yg tersayang p membeli roti di kedai mamak yg mencekik darah.
hp plak melalak2 lagu lenka."the show"
"babe.aku on the way p umah lu.masak ok.ade kat nilai.."
harammmmmmmm.minah seko ni mmg shiyal.jauh2 dr spore ke putrajaya.
da sampai nilai baru nak bgtahu.
dia neh adik sedara aku.sporean.malay tp cam kapir.hahahhaha
(jgn maki aku!)
aku sebagai super women start la wat menu lazylady menu special.(wah!)
aku wat breed lasagna(ade ke?).
buat punya buat den doorbell berbunyi.


plink!


tau sape?
EX BF AKU!
mr aril(bukan name sebenar)
wah .terkesima aku seketika.betol ke dia di depan mate.
serius aku ternganga.dia double ternganga.
aku sengeh.(muka x ikhlas
'"ye nak ape?"


"i nak check hos gas."


kat situ gak aku gelak sampai terduduk.sampai jiran aku bukak pintu.
bukan ape.dulu aril ni berlagak gila.
kerja nak best.cakap nak riak.hamek ko.kerja cek hos gas!
mmg padan ngan muka.
muka dia berubah habis.
aku stop ketawe tp bahu da gigil2 tahan gelak.
sambil tu aku bercakap


"x minat la.lgpun hubby x de.hos gas pun baru je i beli td"


waaaaah!beli td! padahal taun lepas punya!
dia trus blah camtu.
after half hour fika sampai.
besar penya celake.
half bread lasagna dia hangkut.
nak cepat katenye.
nak pi mane???
"p wat maksiat la"
tu la jawapan paling DIVA yg kuar kat kat mulut pompuan ni.
rupanye nak g umah auNty bf dia .
kat kajang.
so makanAN aku tu dia wat buah tangan


bUat fika.


"LEN KALI KO DATANG TAK WAT BUAH TANGAN .AKU HAMBAT KO PAKAI PENYAPU."


sekian..



0 Comments:

Post a Comment