Saturday, 8 August 2009

annoying

pagi2 lagi amer da call
lame gak hp aku meraung2.
dlm half hour baru aku sedar.tu pun bukan sal hp.
tapi pasal bodoh mane tah wat ot ari sabtu p fogging area apartment aku.
pakcik ni mmg x leh org happy ape.kul 7.15 am da fogging kat sini.
mengelupur kucing aku redah katil nak semunyik.
bukak tingkap jiran aku pun da bgn.dengan muka serabai tuh dia bebel marah org fogging x kasi notis.
aku?
hahaha.join maki sekali ah.
pahtu bunyik hp aku meraung sekali lagi.
amer call agik.
aku pun tekan punat yg sesuai.

perbualan kami agak ringkas tapi sangat annoying.

"ha .ape?"
"een.aku ni amer."
"aku taw dol.ko nak ape?"
"aku dtg ptrajaya ok arini."
"dah tu?ko nak aku wat pesta bunga api??"
"woi setan.ko leh happy x pagi2 ni"
"x bole.happy pun tok sape?"
"ok,aku dtg kul 3 tau.arini aku belanje kenny rojes"
"baik hati ko.kenny rojes halal ke?ko ade duit ke?aku x de"
"la aku kan kate aku blanje..."

plup!plup! *mmg clear aku dgr*

pahtu si amer ketawa berdekah2.

"babi la kau.gila annoying S*IAL.ko bole habis berak tak baru kol aku.babi ko mer.mmg wat ari aku suwey."
"hahahah.ok2 .sorry k .kang kita jumpa k.tata"
"tata kepale kakak ko"

mmg gam*ang si amer ni.
aku dengar benda pejal kuar dr buntut dia tu jth dl air jamban.adoi.seksa telinga.
mmg f*CK gila dia ni.
tapi dia jugak kawan terbaik aku.
kawan susah senang mase aku merantau kat kl.
ape2 pon kau mmg gila annoying lah amer.



nota kaki cagu :arini mmg ari bz!

3 Comments:

  1. eiQa N [XOXO] said...
    hahahhaha!!!
    tlg bau skali pe??
    haha..

    da tukar layout nmpk..
    AyeenRoslan said...
    bau tu x sampai la.but bunyik tu sampai pecah gegendang telinga.
    hoby tuka layout.
    :D
    Nad Zainal said...
    mcm siot je
    hahahaa tp org pn salu je sms ngah bery
    hahahahahah

Post a Comment