Sunday 9 August 2009

Long Time Ago



heh.
macan bodo aku neh
dapat camera cam beruk.
sibuk snap sane sini
sampai laki aku sound
"rindu zaman muda ka?"
entahlah.
mau x rindu
zaman obses snap pic,edit pic pahtu dok pampang kat mysepes.
ye.aku mencapap.
ade aku nyusahkan korang.?
x dak kan?
so sadap ok.
normal ah beb,
zaman muda nak tjuk bagus.
la ni anak da dua.
x sajak ag dah sbb aku lebih cenderung ke arah alam masak memasak.
mebi kecik2 x sempat main pondok2 kot.
baru skrg try n error.
gambar2 sme aku da upload but aku kuarkan satu2 dulu.
hah b *nad*
masihkah daku mempunyai skill seperti zaman gila kita??
hahaha
ayat gila bapok

2 Comments:

  1. Ann said...
    eh..tua bebenor ke ayeenn? hehehe...apara en husband tu...bini muda belia dia siap tanya ingat zaman muda ker...? huhuhu
    Nad Zainal said...
    faris saket ati. bwahahaha
    owg pn da lama tak pegang camera
    cam kekok gile kalo amik gambo
    huhu

Post a Comment