Sunday 2 August 2009

FLORIA 09..TUNGGU LAGI SEKALI AKU TERJAH

letih sungguh kaki saya
penat tak terkata.
kelu lidah bila bersuara.
huh.kepale kakak la.
gila tension pegi FLORIA.
mau aku x meradang,
bila hp ku x mo berfungsi mengambil gambar ciptaan tuhan ber nama BUNGA!
SUMPAH MMG FLORIA TERBAIK LA!
nasib x baik sbb kamera wat hal.x pe2
sebaik umah aku dekat je dr tapak pesta tu
jalan kaki pon bole.
huih,
macam2 ade kat sane.
dr bunga2,
sampai la ke pak guard n abg rela yg masam.
sme buat aku teruja.
anak2 aku lagi la cam nak meroyan .
sorg kemaruk nak men playground angin .
lagi sorang meraung2 nak naik bot.
aku x kose nak layan.
si papa la jd mangsa.di usung sane sini anak2 dara beliau.
nak balik tu p makan japs.
perkena mee kari.burger matbif *mat salai* burger otai.,unan roti john.
seko2 cam badak dah.
jgn silap sangka ok.
aku pegi satu family la.
tapi yg paling menarik perhatian aku ade lah.
minyak wangi tanpa akohol berharga rm 5.
wangi mak datuk.
aku beli kan papa satu
.sekali selet sampai la ni bau menyengat buat aku gila nak berpeluk2 bagai.
hahahah.
hari selasa ni aku pegi lagi sbb kamera akan sampai malam esok.
so sape2 yg x dapat p tu.korang tunggu je aku tepek kat sini.
ok.aku nak chow.
sakit kaki cam kena hempap lori.
oh lupa nak bgtau.
if korang jakun x penah naik beluun panas.
sila datang ye.
seorang sepuluh hingget aje.
sekali seumur hidup ok ape.
kang kempunan mau naik beluun panas .
naya!



l

4 Comments:

  1. Ann said...
    tahun2 sebelum ni waktu akak tinggal kat seremban...pesta bunga putrajaya memang takleh lepas...wajib ni..tahun ni tak dpt p ler... dok jauh... ayeen p bagi pihak akak jer la...
    AyeenRoslan said...
    hahaha.mmg best tapi sakit kaki wooo.gila sakit penya.owh.seremban rupenye.then pndah sungai petani??
    Ann said...
    umah kak ann kat sp tapi bt masa skrg tinggal dgn mak kat alor star sebab keja kat jitra...huh..ayeen tau dak tmpat2 yg kak ann citer nih..meh kedah..kak ann bw jln2...
    AyeenRoslan said...
    huih.mau ke sane kak.
    lagi2 kita peminat pekasam yg tegar.
    tapi lambat la ke sane
    sbb kampung halaman pun x balik2 ag.
    akak ke sini bgtaw ok.

Post a Comment