Monday 3 August 2009

jon schmidt.saya gila akan anda.

*vid telah di delete utk kebaikan blog*

anda kenal jon schmidt?
x bukan?
saya pun x mengenali beliau secara mendalam.
tetapi pada saya.
beliau antara salah seorang genius dunia.
sudah 2 tahun saya menjadi peminat karya seni ciptaan hasil minda emas beliau.
karya2 beliau membuatkan saya rasa bumi ini masih terbentang luas.
karya2 beliau buat saya rasa music ini tiada noktah.
dan hasil karya beliau membuat saya dapat mengawal amarah saya.

mesti anda tertanya.
ape istimewanya jon schmidt pada diri saya.
pada saya tiada jawapan yg sesuai untuk saya berikan
tiada kata2 yg bole saya luahkan.
ya,
dia hanya pemuzik.
tapi saya ingin bertanyakan pada anda.
berapa ramai pemuzik mampu buat kita tenang?
berapa ramai pemuzik bole buat kita sentiasa gembira mendengar karya mereka?
payah bukan?jarang2 ada.
tapi beliau, dr kata hati saya.
ada lah istimewa.

saya wujudkan entri ini
kerana suami sentiasa tertanya .
kenapa saya wajib mendengar music indah ini setiap hari..
hahaha
saya mmg ketagih music beliau.
niat hati saya.mau bertemu jon schmidt sekali dlm seumur hidup saya.

ape perasan anda bila mendengar music di atas?
ini adelah olahan terbaru dr beliau.
dr LOVE STORY DAN LA VIDA
saya kagum dan akan terus mengagumi.




ps: pengunaan ayat SAYA dalam entri ini ada lah kebetulan.
sila translate kan jika GELI.hahahahah


2 Comments:

  1. Ann said...
    buang tebiat ke hapa..hehehhe...pandai adik akak menulis...selalu bila baca n3 ayeen akak cam juling2 mata..hehehe..arini mataku sejuk aje..jgn marah dik..gurau joo..
    AyeenRoslan said...
    betulkan teknik pengunaan ayat n tata bahasa lah kak.hahaha.
    kita ketagih bahasa melayu.
    kalu english2 ni lambat la.
    otak agak tebal tok serap bahasa asing tu
    .

Post a Comment