Monday 10 August 2009

Flower


ye,semalam aku gila bahbi, penat mtk ampon.
melayan nafsu ayah nak round satu galaksi FLORIA.
mau mati kekurangan air gamaknye.
macam2 org tua tu borong.
aku?
sawan la tgk stroller anak aku penuh barang.
gila mendak.dengan baja.dengan bunga.dengan kebab opss.mmg dia beli banyak gila
sekali lapan utk anak2nye
:D
tapi ape mau buat.
layan je kepala pak roslan tu.
kang x memasal PMS tetiba.
dia tu bukan leh jangka perangainye.marah mau tebalik satu putrajaya.
pak roslan ni jadi pemarah bila arwah mama pergi.
myb terganggu.
ok kita lupakan topik sedih ini.
ni nak story.
mase pak roslan nak beli cupcake tok anak bujang dia seko tuh
aku dok berdiri depan kemah besar berairkon .
pahtu ade satu pakcik RELA ni jage area situ.
kerek nak mampos.
dah la tua.kerja cuma rela.perlu ke dia nak hamun2 org pijak rumput?cakap leklok x leh?
aku dok perati je perangai dia.
jangan kate senyum
gigi kaler ape pun aku x tau sbb nye muka dia masam cam muntah anak aku.
pahtu aku gostan sikit.
heh.
dia pandang la!
aku gostan lagik.
dia datang dekat.
hahaha.
pahtu si bella tetibe lari ke arah bunga .rumput pun dia balun pijak.
aku pun berlari2 manje ke arah anak aku.
amek dan pergi tmpat aku berdiri tadi
dia datang dekat pastu cakap
"jangan pijak rumput!awak tak paham bahasa ke?kan da tulis kat situ"
aku pandang dia.x berkelip
aku kena sembur ni!
dengan hati yg hot aku pun memulakan debat
"bahasa bole elok x?da tua camni pun bodo budi bahasa?dah anak saye ke sana .x kan saya nak biar?ingatkan bodoh je.rupanye akal turun ke perut.dr tadi saya peratikan.bahasa pakcik ni cam org dok hutan.pekik2.ingat org pekak hape?kalu saya wat aduan.mmg nahas pakcik "
tetibe satu tangan peluk aku.
haih
laki aku
kacau daun aku nak hangen la.
"kenapa ni?ade ape2 yg saya bole bantu?"
laki aku bersuara ngan RELA tua tuh.
pastu dia tgk aku dan berlalu seperti angin senja.
ceh!
jadahnye ayat.
eii.
aku cukup benci org camni
kita ke sane tok happy2.
tegur elok2.x de matinye kalu dia sopan menegur
bila sikap dia camtu.
mmg annoying gila
sampai sorg makcik kate
"kalu pekak tu x yah la jerit2.mcm nak suruh semua pekak cam dia"
aku gelak x hinggat.
mane makcik tu tau pakcik tu pekak.
adekah mereka suami isteri?


nota kaki cagu : pic di atas adelah encik faris debab bum2 saye.
ye.dia tembam dan tinggi .
dia pelindung saya sbb dia dr jauh seperti gegasi.
*pa.mahap yek*
wahahahah

1 Comment:

  1. Nad Zainal said...
    ngahahaha b nih garang dr dlu tak abeh2
    ampeh lu b
    tp pakcik tu mmg pdn ngan muka die. best2
    kalo org bani jeling je la
    hahaha

Post a Comment