Friday 21 August 2009

sambal getuk

korang taw sambal getuk?
hahaha.aku kalu sebut nama sambal ni
rase berbelit usus perot.
mane tidaknye.
aku dok buat semalam,pulun 15 biji cili api.
hahahaha.
sampai kebas lidah laki ai.
sambal ni wat aku obses la.
sekali cuit mesti mau lagi.
smpai hilang pertimbangan aku kejap.
bising si faris suh aku stop.
hahahah.
sudahnye pagi2 la da jadi tukang tenung wall kat toilet.
ngan faris2 sekali dok melabur saham x de dividen tuh.
tapi yg aku x caye
hamba tuhan cam faris yg penakut pedas pun dah gian sambal ni.
penangan sambal getuk kot.
:D
korang try ah.
kalu x try sure korang rase cam biase
kalu korang try baru taw powernye
tapi jaga2.
sure jd tetamu jamban!



3 Comments:

  1. Nad Zainal said...
    owg ske sambal ape ntah namenye
    sambal org jawa
    cili padi+cili besau+ikan bilis+bawang+belacan
    pehhhhhhhh tak leh igt b kalo makan. huhu :D
    AyeenRoslan said...
    sambal getuk la tuh
    :D
    wahahah
    mau masuk mentol b
    gila getuk.
    wahahaha
    Nad Zainal said...
    owh tu namenye getuk
    wahahahah tatau
    slama nih org panggil sambal blacan mak odah (mak mentua den)

Post a Comment