Friday 21 August 2009

bila puasa menjelma

entah kenape...
masa masak tadi..rase sebak datang..
rindu pada si dia..
si dia yg selalu aku luahkan masalah.
yg aku kongsi cerita.
si dia yg melahirkan..membesarkan..
dia itu mama kesayangan aku.
ramadhan kali ni mmg kosong.
hanya aku dan family..
xde tempat lagi aku nak ucap minta keampunan.
selalu mama kate
"along kan anak mama..mane ade dosa..along yg selalu buat mama ketawa"
tapi aku taw.aku lah anak yg paling x dengar kate..paling nakal pada mata keluarga
paling aku rindu nak bergurau dengan arwah..
dia x penah amik hati walaupun kdg2 aku kasar bahasa.
mama..
along rindu mama la..
terlampau rindu ma..
sampai sakit seluruh hati along..
x tertanggung along nak menangis sendiri.
xada ape yg dapat along kirim
selain al fatihah buat bekalan mama.
jika betul lah cerita org .
roh2 di lepaskan pada bulan ramadhan..
dtg la ma..
along perlukan kehadiran mama...
along perlukan nye ma..
along terlalu jauh nak ke pusara mama..
along terlalu rindu dengan rumah kita..
along terlalu rindu kenangan kita bersama...












1 Comment:

  1. Nad Zainal said...
    b
    byk2 bckan yassin dan alfatihah yer
    sabar ye b
    nnt lik sini mkn ngan i oke
    lep chu!

Post a Comment