Wednesday 23 September 2009

pes day raye.

raye mmg aku x leh sambut agknye.
raye taun lepas x bersambut sbb mama baru brape hari meninggal.
of coz la x beli baju raye.
then taun ni sme da ok.
beli ah baju 2 pasang.
alih2 malam raye aku gastrik yg amat parah.hahaha.
mmg x bole blah "PARAH"
lepas makan ubt.gagahkan diri gak ni sediakan last kuih tok mentua.
pastu aku bantai membuta.
sang suami yg kemaskan benda yg x teratur.
sebelum tido aku penya berdoa cam nak gila.
arap2 pes day raye sehat dah.tapi lagi hampeh.
bangun tido dok masak.
bg sang suami makan. pastu semayang raye.
hahah.hamek ko.
terkeluar isi perut aku time tunduk nak salam sang suami.
padahnye baju aku kena muntah sendirik!hahah.melompat si faris .hahaha.
ok x pe.ade baju ag satu.
aku pun mandi.
si faris bersihkan muntah aku sme.kesian katenye.
pas da mandi sme.
pakai la baju ag satu.
dok tgh baring2 tu.
rase nak muntah ag.
berlari aku p toilet.
nasib x baik.
kaki tersandung karpet.
bahbi!
termuntah ag!
kena baju.
waaaaa..
xde baju len
sme x muat kain.
bontot aku makin besau.
melalak aku.
si faris da buntu.tapi bantai ketawa gak.gila hampeh.
wahahahahaha.
kesudahan cerita .
pagi raye aku pakai suar jeans ngan tshirt.
bukan bohong.tp betol2.
hahah.
p segambut.mentua aku mengeleng.
muka terperanjat.
org sme pelik.
sme cantik2
aku dah cam minah indie buta jalan.
hahaha.

dengan muka pucat sakit,seluar jeans aku beraye..
sebaik adik ipa aku mmg best.
bg pinjam baju.
wahahaha.
tapi kain x muat.
ni la masalah kalu muntot kembang.
aku pakai ngan kain batik mak su.
punya la hampeh.
anak ngan laki baju pepel.
aku kale biru.
sadis sungguh raye ni.
siap p round raye umah sedara2 lak tuh..
then siap amek gambau family ag.
adoi..
mmg hell ah.








1 Comment:

  1. ateng said...
    ciannye die....sabo ea...tu seme dogaan di aidilfitri...huhu...

Post a Comment