Friday 18 September 2009

Rase yg best

internet ade balik.

hehehe.
happy giles2 aku.
tersengeh je dr maxis alamanda ,meraung satu shopping complex tuh sampai umah lagi lebar sengeh aku bile tgk cik tenet ade dah.
yuhu.
x sepi gua.
ni x ,hari2 aku megamuk kalu x de tenet.
alasan aku mudah je kat laki aku..
"mama boring pa.ma x mintak baju mahal2.kasut pun x penah mama mtk.so kalu setakat tenet ni x jadi kudis kan?bole kan?bole kan?"
wahahaha.
saiko kan?
harus la.
kalu x menguap je aku kat umah ni.
buat kek.
buat kek
buat kek.
tu je la yg aku wat ari2
korang ape taw.
aku kawan kat putrajaya ni mmg bole kira le.
lgpun aku bukan type org yg dok mengomel kat bwh.
ok enuff.
ni story pasal laki aku.
kesian gila
dlm sebulan ni
seksa sgt aku tgk dia.
sakit kulit.
g doc dia reffer pakar.
pegi pakai dia suh waiting.
for 2 weeks.
haram.
doc kate dia kena pityriasis rosea.
so kenala bergantung ngan steriod.
kulit cam ape tah.
x terucap aku nak ckp.
kalu time peluk tuh.
mengerutu sgt.
dlm sebulan ni mmg seksa sgt dia.
pestu dia x leh guna sabun anti septik.
sbnarnye sabun anti septik tuh x elok pun tok kulit.
sbb nye tajam.
kulit kering pastu senang sgt kena serangan kulat.
better pakai yg moist penya sabun like sebamed or dove.
coz dia lembab kan kulit.
cam janggal dgr sbb mentaliti kita anti septik elok,but sebaliknye..
ape2pun aku tetap usaha yg terbaik buat papa.
walaupun tgn aku nak sakit meyapit sbb terkehel.
never mind la.
asalkan abe aku tuh sehat dan gagah perkasa cam dulu.
amin.
akak terseksa laki akak sakit dek non.
haih.





0 Comments:

Post a Comment