Tuesday 25 August 2009

MISI

hari ni baru papa start kerja.
smlm mmg x dapat la.
dr kul 7 pg sampai 5 ptg baru settle sme
sbb nye p klinik.
mcm2 kena wat.amek darah la.
air kencing la.
pastu tunggu 3 jam amek air kencing ag.
xpe.asal anak aku sehat.tuh lagik penting
final check nella n bella.
tapi dorg still demam ag.
cobaan.
mulut ade pecah2.
risau gak aku sakit kaki tangan mulut yg jadi epedemik kat sarawak dulu.
but doc kate mulut je pecah2.
tangan n kaki clear.
dia suh bg air masak banyak2.
adoi la cik doc.nak bg banyak camno?
mulut dak ni pecah.
melalak jer kerja.
balik tuh x sempat dah nak masak.
aku mengajak la laki aku ke bazar.
best?
hahah.totally hampeh cam perut ayam.
x leh blah makanan dia.
beli gak sotong kangkung ngan mee rebus papa.
hah.
balik umah dia mtk aku masak gak
dia kate nak muntah makan mee rebus tuh.
kuah mmg cair gila.
x de rase ape.
sudahnye aku masak gak smlm.
membazir je p bazar.
sampai sang suami sumpah x mo p bazar lagik
hahaha.trauma ke bang?
adik2 da balik jb dah ahad lepas.
ayah amek.
nak bawak p kubur mama.
adoi...aku je x balik2 jb ag.
rindunye ngan negeri terbest tuh
:D
oh ya.
nak bgtaw sesape yg anta set cawan denby .
sila msg aku k.
jgn wat aku bingung.
laki aku dah pk bukan2 dah ni.
sila msg aku ASAP



1 Comment:

  1. Nad Zainal said...
    sy tak byk duit nak anto set cwn itu
    huhuhu

Post a Comment