Saturday 24 October 2009

Smooshie & Aku

haaa

cube teka sape ni?
teka lah
teka lah
wahahaha
sah gila dah aku ni,
ni la anak bulu baru aku..
name dia SMOOSHIE.
baru je aku adopt dr new fren. marini
"babe u mmg best.ahaha."
smooshie ni sebenarnye hadiah tok diri sendiri.
yelah
dah tua
besday aku mane ade org sambut dah.laki sendiri pun x ingat lagi.
arwah mama je yg selalu raikan sbb dia kate
"payah2 lahirkan anak.x kan lupa kan camtu je"
so smlm genap aku 23 taun.niat nak amek anak bulu lagi
cari penya cari leh ade jodoh ngan si smooshie ni
akceli aku nak jantan.leh kawan ngan natalia.
bila da ade ngan aku baru taw dia betina gak.
x pe.
rezeki ,ade hikmah di sebalik kejadian.
"babe (marini) ,x de hal jantan betina ,dia tetap jadi kesayangan i"
si smooshie ni mase jumpa
mmg kesian gila.
makan punya pelahap
sampai makanan natalia pun dia sebat.
kurus gila
leh nampak tulang .pastu buncit kecacingan .
sebak mase mula2 nampak dia
napelah ade manusia kejam camni sekali
owner lame dia leh kurung dlm toilet 24 hours
reason dia pasal si smooshie ni activ.
sebaik marini amek
kalu x ape lah nasib smooshie.
gila lembu tol
enuff cite k
now aku pening
natalia cam x leh serasi ngan si smooshie ni
bengis semacam
si smooshie lak mybe kurang kasih syg.so dia membontot je mane natalia pegi
sebaik x makan penampo natalia.
tgk la dlm seminggu ni
kalu x leh serasi gak
mmg kena amek keputusan drastik
:D



0 Comments:

Post a Comment