Thursday 22 October 2009

Update



































dah lame x update blog ni.
sampai tahap malas dah nak ingat lg.
hihi.
sejak sakit menjadi2 ni.
aku cam perantau.
merantau kesana kesini.
but last week camtu.
si faris dok ajak aku merayap ngan ank2.
aku?
yeah happy.
i loike ok.
kalu x rase sesak sgt.
tapi kesihatan tetap utama.
x tahan woo asek2 p spital.
letih dah urat ni kena cucuk salur ubat.
we all jalan2 saje.wat tenangkan ati.tgk anak2 pun da cukup wat aku ketawa x henti.
stop pasal jalan2 ni.

skrg ni,
bile sakit ,baru aku taw,sape kawan sape lawan.
seriusly mmg sgt menyedarkan.
buat nad,kak ann,kak enat.kak lin.kak e and kakcik yg sungguh amek berat.toce taw.
bertuah sungguh kenal kalian.antara manusia yg terbaik penah ayeen kenal..

dan yg ske nak kondem aku je.
mengata aku .
mekasih gak.
ingat,
kita saling x mengenali.
jgn cepat menilai seseorg ye..

sesi terapi cam biasa kena g.
x leh skip.
macam2 cik nita tu kasi semangat kat aku.sedarkan aku.
thanks ye cik nita.allah je balas budi cik yg cantik.
hihihi.

hahaha.
wat entry kali ni dah macam aku x lame lagi je.
hahahaha
bak kate kak lin.
"ingat mati tu sunat.tapi kalu putus ase sian dgn org yg syg kita"
ade ke org syg kita??
:))











4 Comments:

  1. bylindakitchen said...
    ayeen...
    kuatkan semangat tau..
    akak sentiasa ada..
    chaiyok..chaiyok..
    Unknown said...
    salam ziarah kembali...terima kasih sudi dtg ke blog akak..datang selalu ek..pastu kan..rajin-rajinlah update..
    Anonymous said...
    ayeen..ko sabar yer dgn dugaan tuhan...Dia nk tgk ko sabar ke tak...yg penting susun atur kehidupan ko dgn sebaik mungkin. Tarik napas dlm2 supaya O2 masyukkk dan memudahkan BP stabil. jgn wat keje klam kabut dan dlm keadaan tertekan...Cikadis ko jgn dok hadap plak hua hua..balik putrajaya copek sket blh akaksss g visit deh !! (ni kak eenat menulis )
    Nad Zainal said...
    b oh b. i love you n always do.
    sila tabah!

Post a Comment