Monday 29 June 2009

diet kunun

pening aku arini.
myb lambat makan.
ye lah masak pepagi.
layan komp.
anak lak bangun.
dua2 wat hal.
tanak aku bangun.nak dok sbelah layan barney.
adoi anak ku.mama sudeh senja untuk layan barney2 ni
huh.melayan gak.
then adik p amek remote control.
pi ketuk2 kat wall.
jahanam harte bapak ko adikkkkkkk!!!.
hampeh tol anak aku ni.dia bantai teraburkan baby bites lakkkkkkkkkkkk..
penuh tenage anak aku ni.
biasalah.anak Nugrow.
wahahaha
puas jahanam kan remote then menguap nak tido lagi.
lepas nyusu trus terlentok.
akak pulek tarik aku.
"ma na men bibi"
haaa.game barbie lagi.sampai make up bibi dia pun aku da pro.
perut kerak keruk.(cam lagu liyana jasmey yg tak best tuh.)
adoi.
pale cam berat...nak makan x de selera.
huh.
nak membuta sekejap ah.
nantok2.
bio anak aku men ngan makcik pakcik dia.
aku chow dulu yak.
chinchau

0 Comments:

Post a Comment